בית שמש: אלפים צפויים להשתתף ב'מעמד הסיומים הגדול'

    איתי גדסי No Comments on בית שמש: אלפים צפויים להשתתף ב'מעמד הסיומים הגדול'

    הכנס הגדול של 'בין הזמנים' ייערך בעיר בבית שמש, בהשתתפות מרנן ורבנן שליט"א. במהלך הערב יופיעו גדולי הזמר החסידי לכבוד לומדי התורה

    14:37
    20.05.24
    חדשות קול חי No Comments on מקלות בגלגלי המלחמה: צווי מעצר נגד נתניהו וגלנט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נערכים לקראת מעמד הגדול: אחד המעמדים הגדולים שראתה העיר בית שמש, יתקיים בסוף השבוע בעיר, אלפים צפויים להשתתף ביום חמישי הקרוב ב'מעמד הסיומים' שיערך ברמת בית שמש בראשות מרנן ורבנן שליט"א.

    ממארגני הכנס, סגן ראש העיר, שמואל גרינברג (דגל התורה) קיים היום (שלישי) ישיבת הערכות בלשכתו, בהשתתפות נציגי משטרת בית שמש, על סדר קליטת אלפי המשתתפים בכנס הגדול.

    מארגני הכנס אומרים: כי יהיה זה אחד המעמדים הגדולים והמכובדים ביותר שידעה בית שמש, צוות העוסקים במלאכת הפקת הכנס, עמלים מזה שבועות בכדי לקיים את הכנס בשיא הפאר וההדר, ברוב שירה וזמרה, ובראשותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שיבואו לבית שמש בכדי לרומם את קרנם של עמלי התורה בטהרה.

    "בית שמש כבר ידעה אירועים רבים", אומר סגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג, "אך הפעם מדובר בכנס מיוחד במינו, שצפויים להשתתף בו אלפים רבים. יהיה זה מעמד הוקרה מיוחד של בית שמש לכבודם של בני הישיבות שלמדו וסיימו מסכתות, ולכך המעמד יהיה בהפקה גבוהה ביותר, עם תזמורת מורחבת ועם בעלי מנגנים מהשורה הראשונה" מסכם גרינברג.

    להפקת האירוע שותפים אגף ח-ן חרדי בעיריית בית שמש, מתנ"ס גוונים ואיגוד בני הישיבות בבית שמש, ועודה משותפת לשלשת הארגונים פועלת יחדיו בכדי להפיק את הכנס המיוחד והמכובד, ולהביא לכך שיהיה זה כנס שכל כולו כבוד ויקר לעמלי התורה ולבני הישיבות הקדושות. למעמד מכובד זה שותף גם המשרד לפריפרייה הנגב והגליל.

    במהלך הערב, לכבוד חתני התורה מסיימי המסכתות, ילווה המעמד בחלק מוזיקלי מכובד, בו יופיעו בכנס, בעלי מנגנים מהשורה הראשונה, בהם שלומי גרטנר, זאנוויל וינברגר, בליווי מקהלת יחד, עם תזמורת מורחבת בניצוחו של המעבד אהרלה נחשוני.

    מהוועדה המכינה נמסר: משלחת מכובדת מטעם העיר בית שמש ביקרה במעונם של גדולי ישראל שליט"א להזמינם למעמד, במשלחת השתתפו הגרש"ז פרלשטיין שליט"א מרא דאתרא רמב"ש א', סגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג, והרב אליעזר וויס מאיגוד בני הישיבות.

    עוד נמסר: מרנן ורבנן שליט"א הביעו את שמחתם לשמוע על פריחת עולם התורה בבית שמש, והביעו את רצונם להשתתף במעמד המיוחד, תוך שהם מאצילים ברכה על העוסקים במלאכת הקודש להגדיל תורה ולהאדירה.



    0 תגובות